Šport in posel v lokalnem okolju
V Podjetniškem klubu Kamnik verjamemo, da pravo podjetništvo presega meje lastnih poslovnih ciljev – da ima moč soustvarjati boljšo skupnost, spodbujati trajnostni razvoj in graditi okolje, kjer vrednote štejejo.
S to vizijo smo v sodelovanju z Odbojkarskim klubom Calcit Volley organizirali dogodek Šport in posel v lokalnem okolju, ki je bil posvečen raziskovanju, kako šport in podjetništvo skupaj oblikujeta nove priložnosti za lokalno skupnost.
Dogodek je združil podjetnike, športnike, trenerje, komunikacijske strokovnjake in predstavnike športnih organizacij, ki so skozi razpravo, predstavitve in izmenjavo izkušenj potrdili, da so vrednote športa – vztrajnost, ekipni duh, predanost, strateško razmišljanje – enako temeljne tudi v podjetništvu.
Šport kot odgovorna investicija v skupnost
Dogodek sta odprla Matjaž Jug, predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, in Gregor Hribar, predsednik Odbojkarskega kluba Calcit Volley.
Oba sta v svojih nagovorih poudarila, da vlaganje v šport ne sme biti razumljeno zgolj kot donacija ali marketinška aktivnost, temveč kot odgovorna poslovna odločitev – prispevek podjetij k razvoju okolja, v katerem delujejo.
Matevž Kirn, direktor podjetja Calcit d.o.o., je skozi konkretne primere prikazal, kako podjetje Calcit že vrsto let sistematično podpira lokalni šport – ne le zaradi prepoznavnosti blagovne znamke, temveč predvsem zato, da mladim omogoči zdravo odraščanje, razvoj pozitivnih vrednot in priložnost za uspeh.
Njegovo sporočilo podjetnikom je bilo jasno: »Vlaganje v šport je vlaganje v prihodnost.«
Vrednote športa in podjetništva – skupni imenovalec uspeha
Zmago Sagadin, eden najuspešnejših slovenskih košarkarskih trenerjev, je skozi lastne izkušnje razložil, da vrhunski rezultati – tako v športu kot v podjetništvu – temeljijo na jasni viziji, delu z najboljšimi kadri in nepopustljivi zavzetosti za skupni cilj.
Poudaril je, da »šampioni niso rojeni, šampioni so narejeni« – kar pomeni, da tudi podjetniški uspeh ni naključje, ampak rezultat sistematičnega dela, razvoja ekipnega duha, stalnega učenja in prilagajanja novim izzivom.
Hospitality in celostna izkušnja poslovnega dogodka
Luka Jezeršek, podjetnik in vodilni strokovnjak za gostinske izkušnje v Sloveniji, je opozoril na pomembnost t. i. hospitality vidika na športnih dogodkih.
Izpostavil je, da dobra gostinska ponudba in vrhunska skrb za goste niso več luksuz, temveč pričakovan standard – tudi v športu.
Za podjetja, ki želijo utrjevati odnose s poslovnimi partnerji, investitorji in sponzorji, je kakovostna hospitality izkušnja močno strateško orodje.
Šport kot most med blagovnimi znamkami in skupnostjo
Tomaž Ambrožič, direktor podjetja Sport Media Focus, je izpostavil pomen strateškega pristopa k športnim sponzorstvom.
Po njegovih besedah odbojka – kot atraktiven, dostopen in družbeno sprejemljiv šport – ponuja podjetjem odlične priložnosti za inovativno komuniciranje s ciljnimi skupinami.
Ambrožič je podjetnikom položil na srce, da športna sponzorstva ne smejo biti zgolj prisotnost logotipa na transparentu, temveč del strateškega partnerstva, ki temelji na skupnih vrednotah, dolgoročnih ciljih in ustvarjanju pristnih zgodb.
Mreženje, izmenjava izkušenj in nova partnerstva
Poseben poudarek dogodka je bil na povezovanju predstavnikov kamniških podjetij, športnih klubov in športnikov.
V diskusiji so sodelovali tudi Ciril Grkman (Calcit Bike Team) in Janez Skok (Pivovarna Maister), ki sta poudarila pomen aktivnega vključevanja podjetij v športne projekte kot del trajnostne poslovne strategije.
Naša zaveza za prihodnost
Dogodek Šport in posel v lokalnem okolju je potrdil, da ima Kamnik močne temelje – in prav povezovanje različnih področij nam odpira vrata v še uspešnejšo prihodnost. Verjamemo, da podjetniki ne ustvarjamo zgolj lastnega poslovnega uspeha, temveč soustvarjamo okolje, v katerem lahko uspevajo nove generacije – športniki, podjetniki in ustvarjalci prihodnosti.